کاربرد موس گیمینگ

یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های یک موس معمولی و یک موس گیمینگ، وجود کلیدهای جانبی متعدد در موس‌های گیمینگ است. امروزه تقریباً موس گیمینگی وجود ندارد که این کلیدهای جانبی را نداشته باشد.

کلیدهای موس گیمینگ معمولاً به نام «کلیدهای قابل برنامه ریزی» شناخته می‌شوند و هدف از تعبیه آن‌ها، انجام دستورات رایج و پرکاربرد در خود ویندوز و حین انجام بازی‌هاست. اگر یک کار به‌خصوص را خیلی زیاد و به طور مکرر انجام می‌دهید، می‌توانید یکی از کلید‌های جانبی را برای انجام آن برنامه ریزی کنید. این گونه دیگر مجبور نخواهید شد که برای هر بار انجام دادن آن عمل، به سراغ دکمه یا شورت‌کات مربوطه روی صفحه کلید کامپیوتر بروید.

به خاطر فضای رقابتی بازی‌های رایانه‌ای آنلاین، کاربردهای کلیدهای موس گیمینگ حین گیمینگ آنلاین بسیار کاربردی می‌شوند. به عنوان مثال، حین انجام بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) می‌توانید کلیدهای موس گیمینگ خودتان را به کارهای ساده ولی بسیار مهم و پرکاربرد مانند ریلود کردن یا تغییر اسلحه اختصاص دهید. این، تنها یکی از کاربردهای کلیدهای موس گیمینگ است و بسیار هم ساده به نظر می‌آید، ولی تأثیر زیادی روی کیفیت بازی کردن شما دارد.

جهت خرید موس کامپیوتر و گیمینگ و سایر لوازم جانبی کامپیوتر از فروشگاه فست پرداز دیدن کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد