لپ تاپ مهندسی

یکی از رشته هایی که بیش از اندازه به لپ تاپ ها وابسته است شاخه رشته های مهندسی است. مهندسان برای کارهای مختلف از جمله محاسبات، نقشه کشی، برنامه ریزی و…. نیاز به یک لپ تاپ خوب و قدرتمند دارند.

شاید شما هم مانند بسیاری از افراد به درستی ندانید که کدام لپ تاپ برای مهندسی بهتر است؟ و بهتر است شما کدام را بخرید؟
بسیاری از افراد به اشتباه فکر می کنند که لپ تاپ های مهندسی همان ویژگی های لپ تاپ های عادی را دارند و فکر می کنند یک لپ تاپ معمولی برای کارهای مهندسی مناسب است، به همین دلیل است که بعد از مدتی از خرید خود پشیمان می شوند. توجه نداشتن به ملاک های انتخاب لپ تاپ مهندسی می تواند موجب یک خرید نادرست و ضرر بسیار زیادی شود.

 لپ تاپ های مهندسی باید پردازنده هسته ای (CPU) خیلی خوبی داشته باشد، در لپ تاپ های مهندسی برای اجرای نرم افزارها، بیشترین درگیری را پردازنده لپ تاپ دارد. اگر از پردازنده قوی برخوردار نباشد به دلیل کندی عملکرد هنگام اجرا، مانع از فعالیت درست شما می شود. نوع پردازنده در لپ تاپ های مهندسی می بایست i7 و سری QM (لپ تاپ های صنعتی) به بالا باشد مانند QM,MX,H,HQ))
یک لپ تاپ مهندسی خوب برای اجرای سریع و عملکرد بالای نرم افزارهای مهندسی، حتما باید از حافظه موقت(RAM) بالایی برخوردار باشد. حداقل میزان رم، در لپ تاپ های مهندسی GB16 می باشد.
یک مهندس ب دلیل حمل و نقل های روزانه زیاد باید لپ تاپی باریک و سبک و با دوام را انتخاب کند تا به راحتی بتواند از لپ تاپ استفاده کند.
وظیفه کارت گرافیک پردازش کردن دستورهای مهم مانند بازی، محاسبه و تخمین، ادیت های ویدیویی و تصاویر و .... است. در لپ تاپ های مهندسی به دلیل اجرای برنامه های حرفه ای و سنگین باید کارت گرافیک قوی انتخاب کرد.

سایر محصولات فروشگاه کامپیوتر فست پرداز

لپ تاپ ایسوس-لپ تاپ اچ پی-لپ تاپ لنوو-لپ تاپ ام اس آی